Regulamin
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG ORAZ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
PRZY UŻYCIU SERWISU INTERNETOWEGO: https://lovecatering.pl
(„Regulamin”)
Regulamin w aktualnej wersji obowiązuje od dnia 29 kwienia 2024 r.
I. Wprowadzenie
- Właścicielem serwisu internetowego dostępnego pod adresem: https://lovecatering.pl jest LOVE CATERING sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000736485, posługująca się numerem NIP: 9442259886, REGON: 380505122, kapitał zakładowy w wysokości 45.000 zł, adres poczty elektronicznej: hello@lovecatering.pl.
- Regulamin określa rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, warunki świadczenia usług, zasady zawierania umów za pośrednictwem Serwisu, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
- Przepisy Regulaminu nie uchybiają powszechnie obowiązującym przepisom prawa dotyczącym ochrony Konsumentów oraz Przedsiębiorców Uprzywilejowanych. Postanowienia niezgodne z powszechnie obowiązującymi normami prawa uważa się za nieobowiązujące. W ich miejsce stosuje się odpowiednie normy powszechnie obowiązującego prawa.
II. Interpretacja
- Tytuły użyte w Regulaminie mają na celu wyłącznie ułatwienie posługiwania się nim.
- O ile co innego nie wynika z kontekstu, słowa użyte w Regulaminie w liczbie pojedynczej obejmują te słowa w liczbie mnogiej i odwrotnie.
- Wszystkie terminy pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
„Cena” | uwidoczniona na stronie Sklepu przy danej Usłudze cena końcowa za produkt lub usługę wyrażona w kwocie brutto (zawiera podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości).
|
„Dieta” lub „Usługa” | usługa przygotowania i dostawy posiłków w ramach cateringów dietetycznych wskazanych szczegółowo w Serwisie w zakładce: https://lovecatering.pl/#wybierz-diete, realizowana przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie oraz w Umowie o świadczenie Usługi zawartej zgodnie z Regulaminem.
|
„Dzień Roboczy” | dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. |
„Formularz Zamówienia” | Usługa Elektroniczna; udostępniony w Sklepie interaktywny formularz umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia na Usługę, w szczególności poprzez dodanie Usług do elektronicznego Koszyka oraz określenie warunków świadczenia Usługi, w tym jej rodzaju, ilości i czasu świadczenia, w także wybranie sposobu dostawy i płatności.
|
„Klient” | (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę o świadczenie Usługi ze Sprzedawcą.
|
„Kod Rabatowy” | możliwość skorzystania ze specjalnej zniżki oferowanej przez Usługodawcę przez czas trwania promocji po wpisaniu podczas składania Zamówienia.
|
„Kodeks cywilny” | ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.)
|
„Konsument” | osoba dokonująca zakupu Usługi niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
|
„Koszyk” | koszyk zakupowy, za pośrednictwem którego Usługobiorca przeglądający ofertę Sklepu wybiera Usługi, które zamierza zamówić. Dodanie Usługi odbywa się za pomocą kliknięcia odpowiedniego hiperłącza przy danym Produkcie.
|
„Newsletter” | Usługa Elektroniczna; nieodpłatna usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem wiadomości kierowanych na Adres e-mail, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy uprzednio zamówione wiadomości dotyczące oferowanych Produktów, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, a także inne informacje związane z działalnością Usługodawcy.
|
„Obszar Dostaw” | obszar dostawy Usługi wskazany pod adresem: https://lovecatering.pl (w punkcie „Jak to działa?”) obejmujący wskazane miasta główne oraz okoliczne miejscowości. Możliwość dostawy Usługi pod wskazany przez Klienta adres w trakcie składania Zamówienia jest potwierdzana przez Usługodawcę podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. |
„Panel Klienta” | Usługa Elektroniczna; elektroniczne i indywidualne konto w Serwisie, w którym gromadzone są dane wskazane przez Usługobiorcę i informacje o jego aktywności w Serwisie, w tym informacje o złożonych Zamówieniach oraz wykupionych Usługach. Panel Klienta jest dostępny za pośrednictwem loginu (adresu e-mail Usługobiorcy) oraz ustalonego przez Usługobiorcę hasła.
|
„Przedsiębiorca Uprzywilejowany” | osoba fizyczna prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która nie korzysta z Serwisu bądź nie dokonuje zakupu Usługi w ramach prowadzonej działalności zawodowej, lecz dokonuje zakupu Usługi w zakresie niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarcza, a z charakteru zakupionej Usługi wynika, że nie posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
„Serwis” | strona internetowa prowadzona pod domeną https://lovecatering.pl.
|
„Skarbonka”
„Sklep” | program lojalnościowy obowiązujący u Usługodawcy, polegający na przyznawaniu przez Usługodawcę punktów o określonej wartości wymiennych na Usługi w przypadkach określonych w Regulaminie.
sklep internetowy prowadzony pod domeną https://lovecatering.pl/#wybierz-diete, za pośrednictwem którego Usługobiorca może dokonać wyboru oraz zakupu Usług w nim dostępnych.
|
„Umowa o świadczenie Usługi” | umowa o świadczenie Usługi zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, której integralną część stanowi Regulamin. |
„Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych” | umowa o świadczenie Usług Elektronicznych zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, której integralną część stanowi Regulamin.
|
„Usługa Elektroniczna” | usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu zgodnie z Regulaminem.
|
„Usługobiorca” | (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca albo zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie.
|
„Usługodawca” lub „Sprzedawca” | LOVE CATERING sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000736485, posługująca się numerem NIP: 944-225-98-86, REGON: 380505122, kapitał zakładowy: 45.000,00 zł opłacony w całości.
|
„Ustawa o prawach konsumenta” | ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.)
|
„Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną” | ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 po. 1204 ze zm.)
|
„Zamówienie” | złożone za pośrednictwem elektronicznego Formularza Zamówienia oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi ze Sprzedawcą.
|
III. Postanowienia ogólne
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług oraz Usług elektronicznych na rzecz Klientów i Usługobiorców w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługobiorca uprawniony jest do kontaktowania się z Usługodawcą za pośrednictwem wskazanych poniżej danych kontaktowych:
a) adres e-mail: hello@lovecatering.pl,
b)numer telefonu: +48 12 444 70 21,
c) adres korespondencyjny: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków.Telefoniczny kontakt z Usługodawcą możliwy jest w Dni Robocze w godzinach 8:00 – 18:00, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej. - Pod numerem telefonu wskazanym w ust. 2 lit. (b) powyżej, Klient może połączyć się z biurem obsługi klienta (i uzyskać informacje we wszelkich sprawach dotyczących Usługi lub Zamówienia) oraz z dietetykiem.
- Usługodawca utrwala każdą rozmowę telefoniczną z Klientem za uprzednią zgodą Klienta. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na utrwalenie rozmowy, powinien zakończyć połączenie po usłyszeniu odpowiedniego komunikatu automatycznej sekretarki Usługodawcy w tym przedmiocie.
- Za pośrednictwem numeru telefonu wskazanego w ust. 2 lit. (b) powyżej Usługodawca umożliwia Klientowi kontakt z Dostawcą w celu zgłaszania bieżących zastrzeżeń do dostaw. Kontakt telefoniczny z Dostawcą możliwy jest w Dni Robocze w godzinach 6:00 – 8:00 oraz w soboty w godzinach 6:00 – 10:00.
- Informacje o Usługach zawarte na stronie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w Serwisie (https://lovecatering.pl/regulamin/)
w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie bądź zapisanie na jakimkolwiek nośniku. - W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujących przepisy prawa.
- Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu, w tym Sklepu w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, Regulaminem, obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
- O ile Regulamin nie stanowi inaczej, wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia i kontaktu pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą następują w formie elektronicznej (drogą elektroniczną), tj. za pośrednictwem Adresu e-mail podanego przez Usługobiorcę.
- Wszelkie prawa autorskie do Serwisu przysługują Usługodawcy. Kopiowanie, wykorzystywanie czy rozpowszechnianie jakichkolwiek treści, Usług czy składowych Serwisu, bez uprzedniej zgody Usługodawcy, jest zabronione.
- Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z Serwisem, w tym jego użytkowaniem lub niemożnością użytkowania przez Klienta lub Usługobiorcę bądź w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, zakłóceniami, brakami, opóźnieniami w transmisji danych, wirusami komputerowymi, awarią linii lub systemów informatycznych bądź pozyskaniem lub modyfikacją danych Klienta lub Usługobiorcy przez osoby nieuprawnione. W celu minimalizacji ryzyka wystąpienia zagrożeń wynikających z korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, Klient lub Usługobiorca powinien wdrożyć odpowiednie środki techniczne takie jak instalacja właściwego programu antywirusowego.
- Klient lub Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta lub Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym, a także podejmowanie działań sprzecznych z postanowieniami Regulaminu lub prowadzących do wywołania zakłóceń w funkcjonowaniu Serwisu bądź jego uszkodzenia.
- Klient lub Usługobiorca ma możliwość oceny Usługi lub zamieszczenia w Panelu Klienta swojej własnej opinii dotyczącej Usługi lub Usługodawcy. Usługodawca jest uprawniony do wykorzystywania i publikowania wybranych przez siebie ocen lub opinii w Serwisie, w mediach społecznościowych Usługodawcy, a także w prezentacjach i wszelkich innych materiałach w celach promocyjnych i marketingowych, z zastrzeżeniem, że publikowane oceny i opinie oznaczone będą wyłącznie imieniem Klienta lub Usługobiorcy i mogą zawierać informację o wieku Klienta lub Usługobiorcy (jeśli informacja taka została wskazana). Usługodawca jest uprawniony do usunięcia wybranych przez siebie ocen lub opinii w ramach zmian dokonywanych w Serwisie.
- W ramach programu lojalnościowego Skarbonka, Usługodawca przyznaje Klientowi punkty o określonej wartości, które Klient może wymienić na Usługi (tj. zaliczyć je na poczet zapłaty za określone Zamówienie). Punkty w ramach Skarbonki Klient otrzymuje za:
a) złożenie Zamówienia i jego opłacenie;
b) ocenę Usługi w Panelu Klienta;
c) przekazanie kodu polecającego, jeżeli osoba, która otrzymała taki kod zawrze z Usługodawcą Umowę o Świadczenie Usługi,z zastrzeżeniem, że liczba otrzymywanych przez Klienta punktów za spełnienie określonych warunków jest ustalana przez Usługodawcę i publikowana w Serwisie. - Integralną część Regulaminu stanowi Polityka Prywatności dostępna pod adresem: https://lovecatering.pl/polityka-prywatnosci/.
IV. Wymagania techniczne
- Do korzystania z Serwisu oraz zawierania umów o świadczenie Usług lub Usług elektronicznych niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge w wersji najnowszej lub w wersji poprzedzającej wersję najnowszą oraz dostęp do poczty elektronicznej (ważny i aktywny Adres e-mail), klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnianie formularzy elektronicznych, a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies (niezbędnych plików cookies) oraz obsługi JavaScript.
- Poza wymaganiami określonymi w ust. 1 powyżej, do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie:
a) ważnego i aktywnego adresu e-mail;
b)miejsca w skrzynce pocztowej pod wskazanym przez Klienta Adresem e-mail umożlwiającego odbieranie przez Klienta wiadomości;
c) miejsca zamieszkania (odbioru cateringu) na terenie Obszaru Dostaw.
V. Usługi Elektroniczne dostępne w Serwisie
- Usługodawca, za pośrednictwem Serwisu, umożliwia korzystanie z następujących Usług Elektronicznych:
a) Portal Klienta,
b) Formularz Zamówienia,
c) udostępnianie artykułów, materiałów oraz innych treści zamieszczonych w Serwisie,
d) Newsletter.
- Usługi elektroniczne są świadczone przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ewentualnych awarii Serwisu czy prac konserwacyjnych.
- Każdy Usługobiorca spełniający wymagania techniczne wskazane w pkt. V uprawniony jest do korzystania z Usług Elektronicznych.
VI. Zamówienie i zawarcie Umowy o świadczenie Usługi
- Usługodawca umożliwia Klientom składanie Zamówień za pośrednictwem:
a) Formularza Zamówień dostępnego w Serwisie, którego wypełnienie zmierza bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi;
b) telefonicznie pod numerem: +48 12 444 70 21;
c) w drodze korespondencji e-mail na adres: hello@lovecatering.pl
- W przypadku złożenia Zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail, Klient zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do przyjęcia Zamówienia wskazanych w Formularzu Zamówień. W przypadku braku podania wszystkich danych niezbędnych do przyjęcia Zamówienia, Usługodawca będzie kontaktował się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie w celu ich uzupełnienia.
- Oferta dotycząca dostępnych Diet znajduje się w Serwisie, pod adresem: https://lovecatering.pl/#wybierz-diete. Usługodawca zastrzega sobie możliwość aktualizowania oferty.
- Złożenie Zamówienia wymaga zalogowania się oraz posiadania przez Usługobiorcę Portalu Klienta. W przypadku posiadania przez Usługobiorcę Portalu Klienta lub jego utworzenia w trakcie składania Zamówienia, w ramach Portalu Klienta zostanie zapisana historia składanych Zamówień.
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z chwilą jego uzupełniania na Stronie poprzez wybór rodzaju Usługi i określenie pozostałych warunków świadczenia Usługi, w tym m.in. okresu trwania Diety oraz kaloryczności.
- Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia następuje po zrealizowaniu łącznie kolejnych czynności:
a) wybranie rodzaju Diety spośród dostępnych w zakładce „Nasze diety”,
b) kliknięcie pola „Zamów”,
c) doprecyzowanie warunków Usługi poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym m.in. dokonanie konfiguracji Diety, dodatków, czasu trwania, danych dostawy, podsumowania oraz danych Klienta,
d) wybranie sposobu płatności,
e) zaakceptowanie Regulaminu,
f) kliknięcie pola „Zamawiam i płacę”. - Po wybraniu przez Klienta rodzaju Diety oraz liczby dni objętych Zamówieniem w koszyku pojawia się automatycznie aktualna cena Usługi, którą Klient zobowiązany jest zapłacić za Zamówienie oraz aktualna cena za jeden dzień Usługi. Poniżej aktualnej ceny Usługi, Usługodawca zamieszcza także najniższą z obowiązujących w ciągu ostatnich 30 (trzydziestu) dni cenę za Usługę tożsamą.
- Warunkiem zawarcia Umowy o świadczenie Usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta jest uprzednie złożenie przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia oraz potwierdzenie jego otrzymania i przyjęcia przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie.
- Potwierdzenie otrzymania i przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje w formie wiadomości e-mail na adres e-mail wskazany przez Klienta, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
- Umowa zostaje zawarta z momentem skutecznego dokonania płatności za Usługę przez Klienta.
- Realizacja Usługi uzależniona jest od daty rozpoczęcia Usługi wskazanej przez Klienta w Formularzu Zamówienia oraz uprzedniego dokonania płatności zgodnie z warunkami wskazanymi w Regulaminie.
VII. Realizacja Usługi
- Rozpoczęcie realizacji Usługi (dostaw) na podstawie uprzednio przyjętego do realizacji Zamówienia następuje zgodnie z następującymi zasadami:
a) w przypadku płatności elektronicznych za pośrednictwem systemu PayU lub płatności odroczonej PayPo – rozpoczęcie realizacji Usługi (dostawa) nastąpi od drugiego Dnia Roboczego następującego po dniu ich dokonania, z zastrzeżeniem, że nie nastąpi to wcześniej niż od dnia rozpoczęcia Usługi wskazanego przez Klienta w przyjętym przez Sprzedawcę Zamówieniu;
- W przypadku wyboru Usługi z odroczonym terminem dostawy, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za Usługę, rozumianej jako uznanie rachunku bankowego Sprzedawcy, najpóźniej do godziny 20:00 na dwa Dni Robocze przed dniem rozpoczęcia Usługi wskazanym przez Klienta w przyjętym Zamówieniu.
- Klientowi przysługuje możliwość wymiany posiłków w ramach Diety na określony dzień. W celu skorzystania z ww. możliwości, Klient powinien zalogować się do Panelu Klienta i dokonać wyboru posiłków, z zastrzeżeniem, że:
a) wybór posiłków na konkretny dzień roboczy od poniedziałku do piątku oraz na sobotę jest możliwy maksymalnie do godziny 20:00 na dwa dni wcześniej (przed planowaną dostawą);
b) wybór posiłków na niedzielę jest możliwy maksymalnie do godziny 20:00 na trzy dni wcześniej tj. w poprzedzający czwartek;
c) wybór posiłków na dzień ustawowo wolny od pracy jest możliwy maksymalnie do godziny 20:00 na dwa dni wcześniej (przed planowaną dostawą), z zastrzeżeniem, że dostawa posiłków na dzień ustawowo wolny od pracy odbywa się na takich zasadach, jak dostawa posiłków na niedzielę,
a po upływie ww. terminów funkcjonalność w Panelu Klienta umożliwiająca zmianę posiłków na dany dzień zostaje wyłączona. W przypadku niedokonania przez Klienta wyboru posiłków na określony dzień w terminie wskazanym powyżej, Klient otrzyma Dietę zgodną z propozycją zawartą w menu proponowanym przez Usługodawcę na ten dzień.
- W trakcie okresu objętego Zamówieniem, Klientowi przysługuje możliwość zmiany rodzaju lub wariantu kaloryczności Diety na warunkach określonych w ust. 5 – 8 poniżej.
- Klient zgłasza Usługodawcy wolę zmiany rodzaju lub wariantu kaloryczności Diety w drodze korespondencji e-mail na adres: hello@lovecatering.pl lub dokonuje takiej zmiany samodzielnie w Panelu Klienta.
- W przypadku, gdy zmiana obejmuje rodzaj lub wariant kaloryczności Diety o wyższej wartości, warunkiem zmiany jest uprzednie dokonanie przez Klienta płatności różnicy pomiędzy ceną uiszczoną za pierwotne Zamówienie a ceną należną za Zamówienie po uwzględnieniu zmiany w oparciu o cennik Usługodawcy obowiązujący w dniu zgłoszonej przez Klienta deklaracji zmiany Zamówienia. Do realizacji Usługi uwzględniającej zmianę Zamówienia stosuje się zasady określone w ust. 1 powyżej. W celu uiszczenia różnicy, o której mowa w niniejszym ust. 6, Klient może wykorzystać punkty zgromadzone w ramach Skarbonki.
- W przypadku braku dokonania przez Klienta zapłaty różnicy pomiędzy ceną uiszczoną za pierwotne Zamówienie a ceną należną za Zamówienie po uwzględnieniu zmiany w terminie 30 minut od dokonana zmiany, pierwotnie złożone Zamówienie nie ulega zmianie.
- W przypadku, gdy zmiana obejmuje rodzaj lub wariant kaloryczności Diety o niższej wartości, Usługodawca zwróci Klientowi różnicę pomiędzy ceną należną za Zamówienie po uwzględnieniu zmiany a ceną uiszczoną za pierwotne Zamówienie w formie punktów do wykorzystania w ramach Skarbonki.
VIII. Sposoby i terminy płatności
- Sprzedawca, z tytułu Umowy o świadczenie Usługi, udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
a) płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu PayU;
b) płatność odroczona z wykorzystaniem systemu PayPo (dotyczy Zamówień o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł).
- Regulamin płatności elektronicznych, o których mowa w ust. 1 lit. (b) powyżej znajduje się pod adresem pośrednika płatności elektronicznych PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu: https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2021/04/Regulamin-pojedynczej-transakcji-płatniczej-PayU_2021_04.pdf.
- Regulamin odroczonych płatności z wykorzystaniem systemu PayPo, o których mowa w ust. 1 lit. (c) powyżej znajduje się pod adresem: https://start.paypo.pl/.
- Datą zapłaty za Usługi jest chwila uzyskania potwierdzenia operatora PayU o zaksięgowaniu transakcji lub uznanie rachunku bankowego Usługodawcy.
- Usługodawca wystawia fakturę ze wskazaniem numeru NIP Klienta wyłącznie w sytuacji, gdy Klient podczas składania Zamówienia zaznaczy pole wyboru, że składa Zamówienie jako firma (tj. w ramach prowadzonej działalności gospodarczej) i prawidłowo uzupełni dane niezbędne do wystawienia faktury.
- Wszystkie wystawione przez Usługodawcę faktury dostępne są w Panelu Klienta. Na wyraźne życzenie Klienta, Usługodawca przesyła Klientowi fakturę drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie faktur bez jego podpisu i przesyłanie ich drogą elektroniczną na podany Usługodawcy adres e-mail Klienta.
- Brak zapłaty za świadczone przez Usługodawcę Usługi uprawnia Usługodawcę do uniemożliwienia korzystania z nich.
- Jeżeli Klient uiścił należną Cenę za korzystanie z Usługi, a Dieta została dostarczona pod wskazany przez Klienta adres korespondencyjny, lecz nie korzysta z Diety z własnej winy, nie przysługuje mu roszczenie o zwrot Ceny.
IX. Dostawa Diet do Klienta
- Dostawa w ramach realizacji Usługi dostępna jest w ramach wyznaczonego przez Usługodawcę Obszaru Dostaw.
- Możliwość dostawy pod wskazany przez Klienta adres w trakcie składania Zamówienia zostaje potwierdzona przez Usługodawcę w trakcie składania Zamówienia poprzez wyświetlenie stosownego komunikatu.
- Nie istnieje możliwość dostawy Usługi poza Obszarem Dostaw.
- W trakcie składania Zamówienia, Klient może dokonać wyboru opcji osobistego odbioru Diety, z zastrzeżeniem, że odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w Dni Robocze w godzinach 7:00 – 16:00 w siedzibie Usługodawcy tj. pod adresem: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków.
- Koszt dostawy jest uwzględniony w Cenie Usługi lub wskazany w podsumowaniu Zamówienia.
- Dostawa jest realizowana zgodnie z zawartą Umową o świadczenie Usługi – od wskazanego przez Klienta dnia, przez oznaczony okres, pod adres ustalony Umową o świadczenie Usługi.
- Dostawa jest realizowana w Dni Robocze oraz w soboty w godzinach podanych w Formularzu Zamówienia. Klient może podać w Formularzu Zamówienia preferowane godziny dostawy w dostępnym przedziale czasowym, przy czym nie są one wiążące dla Sprzedawcy. Sprzedawca może dokonać dostawy w całym wskazanym przedziale czasowym.
- W przypadku Usługi obejmującej także dni niebędące Dniami Roboczymi (niedziela lub dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem postanowienia zawartego w ust. 9 poniżej) lub soboty, dostawa posiłków na te dni w ramach Usługi dokonywana jest w ostatni Dzień Roboczy poprzedzający te dni lub w sobotę, chyba że Usługodawca i Klient ustalą dostawę w inny sposób.
- W przypadku dni wolnych od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz innymi wyraźnie wskazanymi przez Usługodawcę dniami wolnymi czy świątecznymi, dostawy mogą być dostarczane w inny sposób niż wskazane w niniejszym punkcie, o czym Usługodawca każdorazowo poinformuje Klienta.
- Dostawa realizowana jest wyłącznie w umówionym czasie i lokalizacji. W przypadku nieodebrania dostawy przez Klienta w umówionym czasie i miejscu, Usługodawca nie dokonuje ponownej dostawy lub – na mocy ustalenia Stron – dokonuje powtórnej dostawy na koszt Klienta.
- Klient jest uprawniony do zmiany adresu Dostawy lub dnia Dostawy maksymalnie do godziny 20:00 na dwa dni wcześniej (przed planowaną dostawą) za pośrednictwem Panelu Klienta.
- Dostawa realizowana jest przez pracujące na zlecenie Usługodawcy firmy kurierskie i logistyczne.
- Dieta dostarczana jest w szczelnie zamkniętych pojemnikach, umieszczonych w torbie papierowej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w Diecie po momencie jej Dostawy, w szczególności wyrządzone przez osoby trzecie (w tym kradzież całości Diety lub jej części), zwierzęta lub powstałe w następstwie działania siły wyższej.
- Usługodawca zapewnia ciąg chłodniczy dostarczanych w ramach Diety posiłków od momentu ich przygotowania do momentu Dostawy, tj. pozostawienia Diety pod adresem wskazanym przez Klienta. Po dostarczeniu Diety Klientowi, rozumianym jako pozostawienie Diety pod ustalonym z Klientem adresem, w celu zachowania ciągu chłodniczego Diety, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego umieszczenia Diety w lodówce lub innym urządzeniu spełniającym funkcje chłodnicze (np. chłodziarka) lub specjalnej torbie bądź pojemniku termoizolacyjnym, umożliwiającym utrzymanie świeżości posiłków i chroniącym je przed zepsuciem. Na opakowaniu każdego posiłku dostarczanego w ramach Diety umieszczona jest informacja o konieczności niezwłocznego umieszczenia posiłku w lodówce. W celu utrzymania ciągu chłodniczego Diety po jej dostarczeniu pod wskazany przez Klienta adres, po uprzednich ustaleniach z Klientem w tym zakresie, Usługodawca przewiduje możliwość umieszczenia Diety w specjalistycznej torbie lub pojemniku termoizolacyjnych Klienta pozostawionych pod wskazanym przez Klienta adresem Dostawy.
- W razie niezastosowania się przez Klienta do zaleceń Usługodawcy dotyczących przechowywania Diety i utrzymania ciągu chłodniczego, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przydatność do spożycia, świeżość i jakość dostarczonych w ramach Diety posiłków.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w Dostawie powstałe z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w tym na skutek siły wyższej lub zdarzeń losowych.
- W razie niemożności zrealizowania Dostawy z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności w przypadku braku możliwości dostania się przez Usługodawcę pod ustalony adres Dostawy w wyniku nieprzekazania dostawcy Usługodawcy informacji niezbędnych do zrealizowania Dostawy np. kodu do domofonu lub zaniechania otwarcia drzwi, Dostawę uważa się za skutecznie zrealizowaną, zaś Klient nie jest uprawniony do zwrotu środków za Zamówienie objęte ww. Dostawą.
- W razie niemożności zrealizowania Dostawy z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, uiszczona przez Klienta należność za Zamówienie objęte ww. Dostawą zostanie zaliczona się na poczet ceny za zamówienie Diety w inny terminie, uzgodnionym przez Klienta z Usługodawcą za pośrednictwem korespondencji e-mail lub rozmowy telefonicznej z przedstawicielem Usługodawcy.
X. Opinie
- Dodanie opinii na temat Usług lub ocena Usług możliwe są za pośrednictwem Panelu Klienta wyłącznie po rozpoczęciu realizacji Usługi tj. po otrzymaniu przedmiotu Zamówienia lub jego części, co oznacza, że pochodzą one wyłącznie od Klientów faktycznie korzystających z Usług oferowanych przez Usługodawcę, po zweryfikowaniu ich tożsamości (zalogowanie się do Panelu Klienta za pośrednictwem indywidualnego loginu i hasła).
- Opinie i oceny dotyczące Usług pochodzą wyłącznie od Klientów posiadających aktywny Panel Klienta.
- Usługodawca nie przewiduje możliwości automatycznego publikowania opinii ani dokonywania ocen w Serwisie.
- Zgodnie z pkt III ust. 17 Regulaminu, zamieszczenie opinii lub oceny w Panelu Klienta – niezależnie od ich charakteru – skutkuje otrzymaniem w ramach programu lojalnościowego Skarbonka punktów o określonej wartości, które Klient może wymienić na Usługi
- Usługodawca we własnym zakresie decyduje o wykorzystaniu opinii i ocen, przy czym zgodnie z pkt III ust. 16 Regulaminu – wyłącznie wybrane opinie i oceny są publikowane w Serwisie.
- Jeżeli pomimo opisanego w ust. 1 powyżej mechanizmu weryfikacji tożsamości Klientów istnieje uzasadnione podejrzenie wykorzystania tożsamości innej osoby, wszelkie zastrzeżenia odnośnie do opublikowanych w Serwisie opinii lub ocen należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy: hello@lovecatering.pl lub drogą tradycyjną na adres korespondencyjny Usługodawcy: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków. Zgłoszenia zostaną rozpatrzone przez Usługodawcę w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od ich otrzymania. W przypadku nieuprawnionego wystawienia opinii lub oceny, Usługodawca dokona jej usunięcia.
- Wszelkie skargi związane z opublikowanymi opiniami lub ocenami, w szczególności w przypadku uznania, że są one nierzetelne, niewiarygodne lub zostały pozyskane w nieuczciwy sposób, należy przesłać na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: hello@lovecatering.pl lub na adres korespondencyjny: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków. Skarga jest rozpatrywana w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
XI. Brak zgodności z umową
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć Usługi oraz Usługi Elektroniczne bez wad.
- Usługodawca odpowiada wobec Klienta z tytułu niezgodności świadczonych Usług oraz Usług elektronicznych na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. Odpowiednio w Kodeksie cywilnym lub Ustawie o prawach konsumenta.
XII. Prawa autorskie
- Wyłączne prawa do treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności prawa autorskie, nazwa Serwisu, wchodzące w jego skład elementy graficzne, w tym logo Usługodawcy, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy.
- Wszystkie materiały dostępne w Serwisie, w szczególności: nazwa, układ graficzny, artykuły, teksty, dokumenty prawne (Regulamin, Polityka Prywatności, klauzule zgód, klauzule informacyjne), hasła, zdjęcia, grafiki, logotyp, układ tekstów, jak również treści dotyczące Usług stanowią lub mogą stanowić utwór w rozumieniu art. 1 ust. 1 o pr. aut. („Utwory”).
- Utwory są własnością Usługodawcy i podlegają ochronie. Jakiekolwiek ich kopiowanie, przetwarzanie, modyfikowanie oraz korzystanie bez zgody Usługodawcy jest zabronione pod rygorem skutków prawnych.
- Wykorzystywanie Utworów w celach komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem.
- Użytkownik zobowiązuje się do poszanowania praw własności intelektualnej przysługujących Usługodawcy przez cały okres świadczenia Usług oraz po ich zakończeniu – pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.
- Na podstawie Regulaminu Usługodawca udziela Usługobiorcom licencji niewyłącznej na korzystanie z Utworów w zakresie nie większym niż konieczny do korzystania z dostępnych w Serwisie usług. Licencja jest udzielana na czas świadczenia usług.
- Z uwzględnieniem przepisów o dozwolonym użytku oraz z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej bezwzględnie zabrania się Klientom – bez uprzedniej zgody Usługodawcy – działań polegających na:
a) trwałym lub czasowym zwielokrotnianiu Utworów w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;
b) wprowadzania jakichkolwiek poprawek, modyfikacji i zmian w strukturze Utworów;
c) stosowania Utworów, ich części, fragmentów lub wersji w innym oprogramowaniu;
d) odsprzedawania, rozpowszechniania, użyczania, dzierżawienia, najmowania, oddawania za wynagrodzeniem i bez takiego wynagrodzenia osobom trzecim Utworów, ich kopii, modyfikacji oraz dokumentacji;
e) dokonywania jakichkolwiek czynności rozporządzających prawami do Utworów.
- Udzielenie licencji nastąpi w momencie uzyskania przez Usługobiorcę dostępu do danej usługi. Licencja wygasa wraz z zakończeniem korzystania z Serwisu.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących praw autorskich Usługobiorca zobowiązany jest bezwzględnie skontaktować się z Usługodawcą przed podjęciem jakichkolwiek czynności związanych z Utworami.
XIII. Prawo do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym uprawniony jest do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych (Portal Klienta, Newsletter) bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych.
- Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Usługobiorca może złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Pełne rozpatrzenie zwrotu może potrwać do 14 dni.
- Od momentu pozytywnego rozpatrzenie zwrotu, transfer należności może potrwać do 10 dni roboczych. Uznana kwota zostanie wysłana na wskazane konto bankowe
XIV. Ustawowe prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi
- Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 4 oraz ust. 12 Ustawy o prawach konsumenta Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o świadczenie usług, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z uwagi na charakterystykę przygotowywanych i dostarczanych w ramach zawartej Umowy o świadczenie Usługi produktów, jakimi są indywidualnie przygotowywane posiłki o krótkim okresie przydatności do spożycia, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz względów higienicznych.
XV. Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://lovecatering.pl/polityka-prywatnosci/.
XVI. Reklamacje
- Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Usługi i Usługi Elektroniczne w stanie wolnym od wad.
- Usługobiorca oraz Klient uprawnieni są do złożenia reklamacji dotyczącej działania Serwisu lub świadczenia Usług bądź Usług Elektronicznych w terminie 24 (słownie: dwudziestu czterech) godzin od chwili wystąpienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji, z zastrzeżeniem reklamacji dotyczącej Dostawy, którą należy złożyć maksymalnie do godziny 16:00 w dniu, w którym reklamowana Dostawa miała zostać zrealizowana.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: hello@lovecatering.pl lub na adres korespondencyjny: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków. Szablon reklamacji stanowi Załącznik nr 2.
- Reklamacja powinna zawierać:
a) dane umożliwiające identyfikację Użytkownika,
b) przedmiot reklamacji ze wskazaniem okoliczności uzasadniających reklamację (w tym dokumentacji fotograficznej) oraz
c) żądania związane z reklamacją.
- W przypadku niedotrzymania przez Klienta oraz Usługobiorcę terminów wskazanych w ust. 2 powyżej, Usługodawca pozostawi reklamację bez rozpoznania.
- W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Usługobiorcę do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej doręczenia.
- W przypadku, gdy w wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klientowi lub Usługobiorcy przysługiwał będzie zwrot należności, zwrot taki zostanie dokonany nie później niż w ciągu 10 (słownie: dziesięciu) dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia takiej reklamacji.
XVII. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów z Konsumentami
- Klient będący Konsumentem uprawniony jest do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w szczególności poprzez:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
b) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://www.uokik.gov.pl./
- Klient będący Konsumentem ma również prawo skorzystania z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL.
- Platforma ODR, o której mowa w ust. 4 powyżej, ma pomóc w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w zakresie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
XVIII. Postanowienia końcowe
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta błędnych danych, informacji lub za działanie Klienta utrudniające lub uniemożliwiające świadczenie i realizację Usług przez Usługodawcę.
- W razie jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych Klient przed złożeniem Zamówienia zobowiązany jest skonsultować z lekarzem możliwość spożywania posiłków o wybranej kaloryczności i składających się z określonych produktów w ramach Diety. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku spożycia Diety pomimo istniejących przeciwskazań, o których Klient nie poinformował Usługodawcy lub w wyniku stosowania Diety w sposób nieprawidłowy. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję organizmu (w tym alergie i nietolerancje pokarmowe bądź inne dolegliwości) na składniki posiłków w ramach Diety.
- Usługobiorca zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Serwisu spowodowanych konserwacją lub aktualizacją danych na serwerze.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem lub Usługobiorcą niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcom Uprzywilejowanym zostają poddane rozstrzygnięciu przez sąd właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Usługodawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wskazanych przyczyn:
a) zmiany przepisów prawa wpływających na treść Regulaminu;
b) konieczności dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wydanych przez odpowiednie organy;
c) zmiany sposobu świadczenia Usług Elektronicznych na skutek przyczyn technicznych;
d) zmiany zakresu lub zasad świadczenia Usług Elektronicznych poprzez wprowadzenie nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych;
e) konieczność usunięcia w treści Regulaminu jakichkolwiek niejasności, błędów lub omyłek pisarskich;
f) zmiany danych identyfikujących Usługodawcę;
g) zmiany sposobów płatności lub dostaw w odniesieniu do oferowanych Usług;
h) przeciwdziałania nadużyciom;
i) zmiany warunków korzystania z Serwisu mających na celu poprawę obsługi Usługobiorców. - Katalog przesłanek uprawniających Usługodawcę do zmiany treści Regulaminu, o których mowa w ust. 5 powyżej, ma charakter zamknięty.
- Usługodawca poinformuje Usługobiorców o zmianie Regulaminu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez udostępnienie tekstu jednolitego Regulaminu na Stronie oraz – w odpowiednich przypadkach – poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Usługobiorcę.
- Do Umów o świadczenie Usługi zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia.
- Treść Regulaminu sprzed zmiany każdorazowo podlega archiwizacji. Wersje archiwalne Regulaminu dostępne są do pobrania w formacie .pdf – za pośrednictwem linków zamieszczonych pod Regulaminem.
Archiwalne wersje regulaminu:
Regulamin z dnia 17 października 2023 r.
Regulamin z dnia 10 marca 2023 r.
Regulamin z dnia 15 lutego 2023 r.
Regulamin z dnia 26 stycznia 2023 r.
Regulamin z dnia 5 grudnia 2022 r.
Regulamin z dnia 12 lipca 2022 r.
Regulamin z dnia 11 lipca 2022 r.