Polityka prywatności

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy dokument („Polityka”) ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie stanowi on źródła obowiązków dla osób korzystających ze strony internetowej: https://lovecatering.pl. Polityka zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym podstawy prawne ich przetwarzania, cele oraz zakres przetwarzanych danych osobowych, a także prawa osób, których dane dotyczą.
  2. Poza informacjami wskazanymi w ust. 1 powyżej, Polityka zawiera również informacje w zakresie stosowania w ramach ww. strony internetowej plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
  3. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt za pośrednictwem danych wskazanych w pkt. III Polityki.

 

II. ADMINISTRTOR DANYCH OSOBOWYCH:

Administratorem Twoich danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony https://lovecatering.pl („Strona” lub „Serwis”) jest LOVE CATERING sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000736485, posługująca się numerem NIP: 944-225-98-86, REGON: 380505122, kapitał zakładowy: 45.000,00 zł opłacony w całości („Administrator” lub „Usługodawca”).

Administrator dba o Twoje dane osobowe, przetwarza je ze starannością i zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO[1]).

III. DANE KONTAKTOWE:

We wszystkich sprawach związanych z ochroną Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem:

  • w formie pisemnej – adres do korespondencji: ul. Marii Konopnickiej 31, 30-302 Kraków;
  • drogą korespondencji e-mail – na adres e-mail: odo@lovecatering.pl;
  • drogą telefoniczną – pod numerem: 12 444 70 21

IV. GROMADZENIE I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

W celu skorzystania ze Strony nie masz obowiązku podawać jakichkolwiek danych osobowych, przy czym Administrator jest uprawniony do gromadzenia danych, które zostaną dobrowolnie przez Ciebie udostępnione.

Informujemy, że Strona została wyposażona we wszelkie systemy oraz narzędzia używane do przetwarzania danych osobowych dla celów wymienionych w pkt. V Polityki.

W sytuacji, gdy dobrowolnie zdecydujesz się skorzystać z dostępnych funkcjonalności Strony (np. usługi newsletter), zgoda na przetwarzanie danych osobowych zostanie pozyskana przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

Administrator poinformuje Cię o zbieraniu i przetwarzaniu danych osobowych przed ich pozyskaniem i rozpoczęciem przetwarzania.

Strona nie służy pozyskiwaniu i przetwarzaniu szczególnej kategorii danych osobowych określonych w art. 9 RODO (tzw. danych wrażliwych) oraz art. 10 RODO (dot. wyroków skazujących i czynów zabronionych), chyba że wskazanie tych danych jest, Twoim zdaniem, niezbędne w celu dostosowania oferowanej diety (np. w przypadku występowania alergii pokarmowych).

 

V. CELE, PODSTAWY PRAWANE PRZETWARZANIA DANYCH ORAZ OKRES ICH PRZECHOWYWANIA:

Administrator może przetwarzać Twoje dane osobowe, jeżeli będzie to konieczne dla skorzystania przez Ciebie z Serwisu.

Każdorazowo cel, podstawa prawna, okres przetwarzania danych, ich zakres oraz kategorie odbiorców danych osobowych wynika z działań podejmowanych przez danego Usługobiorcę lub Klienta.

Tytułem przykładu: jeżeli Klient zdecyduje się na zamówienie diety w Serwisie, lecz nie poda żadnych danych dot. jego zdrowia, w szczególności w zakresie posiadanych alergii pokarmowych, wówczas jego dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wykonania zawartej umowy, lecz nie będą przetwarzane w zakresie danych dotyczących zdrowia wchodzących w zakres danych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO.

A. FORMULARZ ZAMÓWIEŃ

W sytuacji, gdy zdecydujesz się złożyć zamówienie w sklepie dostępnym na Stronie, będzie to działanie zmierzająco bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi z Administratorem, który będzie przetwarzać dane osobowe zawarte w formularzu zamówienia:

  • dane identyfikacyjne (imię oraz nazwisko),
  • adres dostawy (kod pocztowy, miasto, ulica, numer, lokal),
  • adres-email,
  • numer telefonu,
  • nazwa firmy, adres siedziby oraz NIP – tylko wówczas, gdy dokonujesz zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej,
  • płeć – tylko wówczas, gdy dobrowolnie uzupełnisz pole, przy czym dane dot. płci nie są obligatoryjne celem złożenia zamówienia,
  • dodatkowe dane korespondencyjne (piętro, kod domofonu, piętro, klatka schodowa) – tylko wówczas, gdy dobrowolnie uzupełnisz pole, przy czym dane dot. kodu nie są obligatoryjne celem złożenia zamówienia,
  • dane dotyczące zdrowia (w szczególności informacje o dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów) – tylko wówczas, gdy dobrowolnie wskażesz te dane, przy czym dane dotyczące zdrowia nie są obligatoryjne celem złożenia zamówienia.

Podany zakres danych jest maksymalny.

Podanie danych oznaczonych „*” w formularzu kontaktowym jest niezbędne do złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu (wymóg umowny).

Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i nie jest niezbędne do złożenia zamówienia.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz w formularzu:

  • zawarcie, na warunkach określonych w Regulaminie, umowy o świadczenie usługi dietetycznej – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  • realizacja zamówienia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, wystawienie faktury oraz uwzględnienie jej w prowadzonej dokumentacji księgowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  • po zakończeniu transakcji, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora polegającego na archiwizacji zamówienia lub ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, wynikającymi z prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej,
  • modyfikacja zamówienia w oparciu o indywidualne preferencje lub stan zdrowia – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do zmodyfikowania parametrów diety uwzględniających indywidualne preferencje oraz stan zdrowia, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (w zakresie zgody na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia).

Okres przechowywania danych:

Dane dotyczące realizacji zamówień będą przetwarzane przez czas niezbędny do jego realizacji, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej Umowy o świadczenie Usługi, który wynosi – w zależności od tego czy dokonujesz zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej czy jako konsument – trzy lata bądź sześć lat. Faktury zawierające dane osobowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

B. PANEL KLIENTA

W sytuacji, gdy zdecydujesz się założyć konto w Serwisie, Administrator będzie przetwarzać Twoje dane osobowe wskazane podczas zakładania konta lub w trakcie korzystania z niego, w szczególności:

  • dane identyfikacyjne (imię, nazwisko),
  • dane kontaktowe (nr telefonu),
  • adres korespondencyjny (kod pocztowy, miasto, ulica, numer, lokal),
  • adres-email,
  • numer telefonu,
  • nazwa firmy, adres siedziby oraz NIP – tylko wówczas, gdy dokonujesz zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej,
  • płeć – tylko wówczas, gdy dobrowolnie uzupełnisz pole, przy czym dane dot. płci nie są obligatoryjne celem złożenia zamówienia,
  • dodatkowe dane korespondencyjne (piętro, kod domofonu, piętro, klatka schodowa) – tylko wówczas, gdy dobrowolnie uzupełnisz pole, przy czym dane dot. kodu nie są obligatoryjne celem złożenia zamówienia,
  • dane dot. zdrowia (w szczególności informacje o dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów) – tylko wówczas, gdy zdecydujesz się zmodyfikować zamówioną dietę,
  • inne dane, które zdecydujesz się przekazać w ramach korzystania z konta.

Podanie tych danych oznaczonych „*” jest niezbędne w celu korzystania z funkcjonalności konta (wymóg umowny). Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i nie jest niezbędne celem korzystania z konta.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz korzystając z bezpłatnej konsultacji z dietetykiem: 

  • zawarcie, na warunkach określonych w Regulaminie, umowy o świadczenie usługi dietetycznej – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  • realizacja zamówienia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, wystawienie faktury oraz uwzględnienie jej w prowadzonej dokumentacji księgowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  • modyfikacja zamówienia w oparciu o indywidualne preferencje lub stan zdrowia – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do zmodyfikowania parametrów diety uwzględniających indywidualne preferencje oraz stan zdrowia, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (w zakresie zgody na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia),
  • po zakończeniu transakcji, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora polegającego na archiwizacji zamówienia lub ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, wynikającymi z prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.

Okres przechowywania danych:

Dane dotyczące utrzymywania konta będą przetwarzane przez czas posiadania przez Ciebie konta w Serwisie, do momentu jego usunięcia.

C. FORMULARZ KONTAKTOWY

W sytuacji, gdy zdecydujesz się na kontakt z Administratorem za pośrednictwem dostępnego na Stronie formularza kontaktowego, Administrator będzie przetwarzać następujące dane osobowe:

  • dane identyfikacyjne (imię i nazwisko).
  • adres e-mail.

Podanie tych danych jest niezbędne do wysłania wiadomości e-mail i realizacji związanego z tym celu (wymóg umowny).

Przetwarzanie może obejmować również dodatkowe dane osobowe, jeżeli dobrowolnie zamieścisz je w treści wiadomości.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz w formularzu:

  • realizacja kontaktu w związku z przesłaną wiadomością w celu obsługi zgłoszenia, zgodnie z jego treścią na podstawie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na obsłudze zgłoszeń, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  • po zakończeniu kontaktu, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora polegającego na archiwizacji korespondencji lub ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, wynikającymi z prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.

Ponadto, w treści wiadomości możesz dobrowolnie zawrzeć również inne dane osobowe, jeżeli uważasz, że jest to niezbędne do udzielenia odpowiedzi.

Masz prawo domagać się od Administratora przedstawienia historii korespondencji, pod warunkiem, że podlegała ona archiwizacji oraz domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja okaże się uzasadniona z uwagi na nadrzędny interes Administratora polegający przede wszystkim na obronie przed potencjalnymi roszczeniami, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Okres przechowywania danych:

Co do zasady korespondencja jest na bieżąco usuwana, nie rzadziej niż raz w miesiącu, z wyjątkiem korespondencji, która podlega archiwizacji na wypadek zabezpieczenia interesów Administratora. Archiwizacja korespondencji w ww. sytuacjach stanowi uzasadniony interes Administratora, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

D. USŁUGA NEWSLETTER

W sytuacji, gdy zdecydujesz się zapisać do newslettera, Administrator będzie przetwarzać następujące dane osobowe:

  • dane identyfikacyjne (imię i nazwisko).
  • adres e-mail.

Podanie tych danych jest niezbędne do zapisania się do newslettera (wymóg umowny).

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz dołączając do Usługi:

  • przesyłanie newslettera – na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Ciebie zgody, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
  • archiwizacja dokumentów, statystyka oraz ewentualne dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami związanymi z wykonywaniem umowy o świadczenie usług elektronicznych (Newsletter) – podstawą takiego przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora – art. 6 ust. 1 lit f) RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest archiwizacja dokumentów, prowadzenie statystyk, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami.

Okres przechowywania danych:

Twoje dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie i rezygnacji z otrzymywania newslettera.

Pomimo rezygnacji z newslettera, Twoje dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem Ci newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

E. REKLAMACJE

W sytuacji, gdy zdecydujesz się złożyć reklamację związaną z funkcjonowaniem Strony lub produktów oferowanych w Sklepie, Administrator będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w reklamacji, w szczególności:

  • dane identyfikacyjne,
  • adres e-mail,
  • adres korespondencyjny,
  • nazwa firmy, adres siedziby oraz NIP – tylko wówczas, gdy zamówienie zostało przez Ciebie złożone w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Podanie tych danych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz składając reklamację: 

  • rozpatrzenie reklamacji,
  • realizacja uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, wynikającymi z prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej,

w trybie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Okres przechowywania danych:

Dane osobowe przetwarzane w celu rozpatrywania złożonych reklamacji będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, a po tym czasie do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń.

F. ANKIETA LOVE

W sytuacji, gdy zdecydujesz się skorzystać z ankiety dostępnej na Stronie (https://lovecatering.pl/#test) mającej na celu dostosowanie diety do Twoich indywidualnych potrzeb, Administrator będzie przetwarzać następujące dane osobowe:

  • waga,
  • wzrost,
  • płeć,
  • ilość aktywności fizycznej
  • preferencje żywieniowe

Do momentu złożenia przez Ciebie zamówienia w oparciu o wynik ankiety, dane pozostają anonimowe, co oznacza, że Administrator nie gromadzi i nie przetwarza Twoich danych osobowych. Jeżeli jednak zdecydujesz się na złożenie zamówienia w oparciu o otrzymany wynik ankiety, Administrator uzyska dostęp do ww. danych.

Podanie tych danych jest niezbędne w celu ustalenia odpowiedniej diety na podstawie wyników ankiety.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz w ramach ankiety (wyłącznie w sytuacji, gdy zdecydujesz się na zamówienie diety):

  • podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem, na warunkach określonych w Regulaminie, umowy o świadczenie usługi dietetycznej – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do ustalenia odpowiednich parametrów diety, zawarcia i wykonania umowy, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Okres przechowywania danych:

Jeżeli nie zdecydujesz się na zamówienie diety za pośrednictwem Serwisu, Administrator nie będzie przechowywał Twoich danych. W sytuacji, gdy zdecydujesz się na zamówienie diety, Administrator będzie przechowywał Twoje dane osobowe na warunkach dot. utrzymywania konta w ramach Panelu Klienta, o którym mowa w lit. (b) powyżej.

G. INDYWIDUALNA KONSULTACJA TELEFONICZNA Z DIETETYKIEM

W sytuacji, gdy przed wyborem diety, zdecydujesz się skorzystać z indywidualnej konsultacji telefonicznej z dietetykiem, Administrator będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w reklamacji, w szczególności:

  • dane identyfikacyjne (imię, nazwisko),
  • dane kontaktowe (nr telefonu),
  • dane dot. zdrowia (w szczególności informacje o dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów),
  • inne dane, które zdecydujesz się przekazać podczas rozmowy telefonicznej z dietetykiem.

Podanie tych danych jest niezbędne w celu skorzystania z indywidualnej konsultacji z dietetykiem.

Cele przetwarzania danych, które wskazujesz korzystając z bezpłatnej konsultacji z dietetykiem: 

  • podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem, na warunkach określonych w Regulaminie, umowy o świadczenie usługi dietetycznej – przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do ustalenia odpowiednich parametrów diety uwzględniających indywidualne preferencje oraz stan zdrowia, zawarcia i wykonania umowy, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (w zakresie zgody na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia).

Okres przechowywania:

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

H. OBSŁUGA MEDIÓW SPOŁECZNIOŚCIOWYCH

Jeżeli obserwujesz profile Administratora w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram) lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez Administratora w mediach społecznościowych, w naturalny Administrator uzyskuje dostęp do Twoich danych osobowych, które upubliczniasz we własnym profilu społecznościowym.

Administrator przetwarza te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Administrator traci uprawnienie do przetwarzania tych danych w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

I. MARKETING USŁUG I PRODUKTÓW ADMINISTRATORA

Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu marketingu usług i produktów. Zakres maksymalny danych obejmuje:

  • dane identyfikacyjne,
  • adres (ulica, numer domu lub mieszkania, kod pocztowy, miejscowość),
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dotychczasowa historia dokonanych zamówień w Serwisie.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli wyrażona zgoda przez osobę, której dane dotyczą.

Okres przechowywania:

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

J. ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA SERWISU

Administrator może przetwarzać dane osobowe obejmujące:

  • numer IP,
  • dane o lokalizacji,
  • dane o źródle, z którego wszedł na Stronę dany Usługobiorca,

w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na prowadzeniu i utrzymaniu Serwisu.

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.

K. PROWADZENIE STATYSTYK

Administrator może przetwarzać dane osobowe obejmujące:

  • numer IP,
  • dane o lokalizacji,
  • dane o źródle, z którego wszedł na Stronę dany Usługobiorca,

w celu prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Serwisie celem poprawy jego funkcjonowania oraz zwiększenia sprzedaży Usług.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na zwiększeniu sprzedaży Usług oferowanych przez Administratora.

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.

VI. KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH OSOBOWYCH:

Administrator udostępnia Twoje dane osobowe innym podmiotom wyłącznie w sytuacji, gdy jest to niezbędne dla realizacji uzasadnionych potrzeb Administratora. Dane mogą być udostępniane w szczególności podwykonawcom Administratora, z którymi Administrator współpracuje przy przetwarzaniu danych lub świadczeniu na Twoją rzecz usług.

Administrator nie będzie ujawniać Twoich danych osobowych innym podmiotom ani osobom trzecim z wyjątkiem sytuacji, gdy:

  • wyrazisz na to zgodę;
  • będzie to niezbędne dla realizacji usług świadczonych przez Administratora
    z poszanowaniem zasady minimalizacji danych oraz ograniczenia przetwarzania danych;
  • Twoje dane osobowe będą przekazywane upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora, operatorom pocztowym, współpracującym z Administratorem przedsiębiorstwom świadczącym usługi specjalistyczne takie jak m.in. usługi kurierskie, logistyczne, usługi prawne, usługi doradcze, usługi marketingowe, hostingowe czy informatyczne;
  • będzie to niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa struktury informatycznej, w tym płatności on-line;
  • będzie to niezbędne w celu wypełnienia obowiązków wynikających z powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności z przepisów podatkowych;
  • będzie to uzasadnione żądaniem instytucji państwowych lub organów wymiaru sprawiedliwości.

W przypadku realizacji płatności on-line wszystkie dane osobowe dotyczące płatności przekazywane są przez Ciebie bezpośrednio podmiotowi realizującemu płatność – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu. Dane niezbędne do realizacji transakcji są następnie przekazywane przez ww. podmiot Administratorowi. Przekazanie danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a PayU S.A.

VII. PRAWA USŁUGOBIORCÓW:

Zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególności RODO, przysługują Ci następujące prawa:

  • cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego Administrator dokonał na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem, na podstawie art. 7 RODO.
  • dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania potwierdzenia czy Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania informacji m.in. o:
  • celach przetwarzania;
  • kategoriach danych osobowych;
  • odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Twoje dane zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;
  • planowanym okresie przechowywania Twoich danych osobowych lub kryteriach ustalania tego okresu,

na podstawie art. 15 RODO;

  • sprostowania lub uzupełnienia Twoich danych osobowych, gdy są niekompletne lub nieprawidłowe, na podstawie art. 16 RODO;
  • usunięcia Twoich wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli Twoje dane osobowe:
  • przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były wykorzystywane;
  • wycofasz zgodę, a Administrator nie posiada innej podstawy prawnej przetwarzania tych danych;
  • wniesiesz sprzeciw, który Administrator uznał za zasadny;
  • Twoje dane osobowe są wykorzystywane niezgodnie z prawem,

na podstawie art. 17 RODO;

  • ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, jeżeli:
  • kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych, wówczas Administrator ograniczy ich przetwarzanie na czas potrzebny im do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych;
  • kwestionujesz zgodność z prawem wykorzystania przez Administratora danych osobowych;
  • Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one Tobie potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych do czasu podjęcia przez Administratora decyzji co do zasadności sprzeciwu,

na podstawie art. 18 RODO;

  • kopii danych osobowych, które zostały przez Ciebie dostarczone Administratorowi ich otrzymania przez Ciebie lub inny wskazany przez Ciebie podmiot, pod warunkiem, że będzie to technicznie możliwe – w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie, jeżeli Administrator wykorzystuje Twoje dane na podstawie zgody, w celu świadczenia usług lub w sposób zautomatyzowany, na podstawie art. 20 RODO;
  • wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Na skutek wniesienia sprzeciwu Administrator rozważy, czy – ze względu na Twoją szczególną sytuację – ochrona Twoich interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizują wykorzystując dane osobowe, na podstawie art. 21 ust. 1 RODO;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób nieprawidłowy.

VIII. INFORMOWANIE O PROFILOWANIU:

W ramach Serwisu, Administrator może korzystać z profilowania do celów marketingu bezpośredniego oraz po wyrażeniu uprzedniej zgody, w celu marketingu Usług i produktów Administratora.

  1. Decyzje podejmowane na podstawie profilowania nie dotyczą zawarcia, realizacji lub odmowy zawarcia Umowy o świadczenie Usługi, możliwości korzystania z Usług Elektronicznych oraz zawarcia, realizacji lub odmowy zawarcia jakiejkolwiek innej umowy.
  2. Efektem korzystania z profilowania może być m.in.:
  • przesłanie Kodu Rabatowego,
  • przypomnienie o niedokończonych zakupach,
  • przesłanie propozycji Usługi, która może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby,
  • zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty zamieszczonej w Serwisie,
  • przekazanie prezentu w związku z celebrowaną okazją,
  • przyznanie nagrody za lojalne zakupy.
  1. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, prezentu, nagrody, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Serwisie.
  2. Profilowanie w Serwisie polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby w Serwisie, w szczególności poprzez dodanie konkretnej Usługi do koszyka, przeglądanie konkretnej strony Serwisu oraz analizę dotychczasowej historii zrealizowanych zamówień.
  3. Wyłącznym celem profilowania jest dostarczenie Usługobiorcy lub Klientowi satysfakcjonującej usługi odpowiadającej indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom.
  4. Osobie, której dane dotyczą w każdym czasie przysługuje prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

IX. PLIKI COOKIES:

Strona wykorzystuje pliki cookies. Są one zapisywane na Twoim urządzeniu, jeżeli wyrazisz na to wyraźną zgodę. Nie dotyczy to jedynie sesyjnych plików cookies niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania Strony oraz bezpieczeństwa korzystania z niej („niezbędne pliki cookies”).

Zgodę możesz wyrazić przez przystąpienie do korzystania ze Strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies klikając przycisk „Zaakceptuj i zamknij”.
Komunikat dotyczący plików cookies wyświetli się, gdy pierwszy raz odwiedzasz Stronę Internetową i będzie się wyświetlał za każdym razem aż do momentu zaakceptowania plików cookies bądź zmiany ustawień za pomocą przycisku „Ustawienia cookies”. Po dokonaniu wyboru komunikat nie będzie się już wyświetlał, ale w każdym momencie możesz skorzystać z zakładki „Ustawienia cookies”, aby dokonać stosownych zmian.

Przez odpowiednią zmianę ustawień cookies możesz usunąć pliki cookies, które zostały już zapisane (np. łącznie z historią przeglądanych stron i plikami pamięci podręcznej) lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. W zależności od zastosowanych ustawień możesz zablokować lub usunąć wszystkie pliki, z wyjątkiem tych, które są niezbędne do działania Strony.

Strona wykorzystuje następujące pliki cookies:

  • niezbędne pliki cookies

Niektóre z wykorzystywanych przez Administratora plików cookies są niezbędne do funkcjonowania Strony i nie mogą zostać wyłączone, ponieważ umożliwiają użytkownikom poruszanie się po Stronie i korzystanie z niej.

Ponadto, w ramach niezbędnych plików cookies Administrator przechowuje informacje dotyczące dokonywanych wyborów użytkowników w zakresie akceptowanych plików cookies. Działanie to Administrator opiera na uzasadnionym interesie polegającym na obowiązku rozliczalności w zakresie posiadanych zgód na przetwarzanie danych osobowych, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Niezbędne pliki cookies służą usprawnieniu i ułatwieniu dostępu do Strony.

  • Google Analytics

Administrator może korzystać z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez firmę Google LLC. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Działania w tym zakresie Administrator realizuje w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu dalszej optymalizacji Strony Internetowej, odpowiednio do art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Google Analytisc w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu przez Ciebie ze Strony. Zgromadzone w tej sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google w Stanach Zjednoczonych.

Z uwagi na aktywowaną przez Administratora anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej.

Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez administratora Google, jak również możliwość kontaktu oraz prawa, które Ci przysługują w tym zakresie oraz możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności Google. Zachęcam do zapoznania się z jej treścią pod adresem: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.

Odwiedzając po raz pierwszy na Stronę decydujesz czy wyrażasz zgodę na korzystanie przez Administratora z tego narzędzia. Pamiętaj, że swoją decyzje możesz w każdej chwili zmienić wchodząc w „Ustawienia cookies”.

  • Pixel Facebook

Administrator może korzystać w Serwisie z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz analizować działania podejmowane przez Usługobiorców, a także wyświetlać Usługobiorcom dopasowane reklamy. Tworzenie list remarketingowych na podstawie plików cookies gromadzonych przez Pixela odbywa się w panelu Facebook. Szczegółowe informacje o działaniu Piksela Facebooka znajdziesz pod następującym adresem internetowym: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.

Zarządzanie działaniem Piksela Facebooka (preferencjami reklamowymi) jest możliwe poprzez zmianę ustawień reklam w swoim koncie w serwisie Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

Informujemy, że ograniczenie zapisu i dostępu do plików cookies może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Strony. W sytuacji, gdy ograniczysz możliwość zapisywania i odczytu plików cookies, Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Strony.

X. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

Strona posiada wtyczki oraz inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez serwisy społecznościowe (Facebook, Instagram).

Jeżeli nie chcesz, aby serwisy społecznościowe przyporządkowały Twoje dane zbierane w trakcie wizyty na Stronie, przed odwiedzeniem jej wyloguj się z danego serwisu. Możesz również uniemożliwić załadowanie na Stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenie dla Twojej przeglądarki.

Wszelkie dane osobowe lub inne informacje wprowadzane do aplikacji społecznościowych przez użytkownika Strony mogą być odczytywane, zbierane oraz wykorzystywane przez innych użytkowników oraz dostawców danej aplikacji. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie, niewłaściwe wykorzystanie lub przywłaszenie danych osobowych lub innych informacji wprowadzanych przez użytkowników do aplikacji społecznościowych, również na profilach zawodowych Administratora dostępnych w tych aplikacjach.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Na Stronie (w artykułach, postach, wpisach czy komentarzach) mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Stroną.
  2. Polityka stanowi integralną część Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki użytkowników korzystających ze Strony.
  3. Użytkownika korzystającego ze Strony obowiązuje aktualna treść Polityki.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce, jeżeli wymagać tego będą przepisy prawa lub zmiany wprowadzane na Stronie Internetowej. Administrator poinformuje użytkowników o wszelkich zmianach oraz terminie ich wejścia w życie za pośrednictwem Strony w zakładce „Polityka Prywatności”, a odpowiednich przypadkach zgłosi je drogą elektroniczną osobom, których dane dotyczą.

 

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

Ostatnia aktualizacja Polityki Prywatności miała miejsce w dniu 6 lipca 2021 r.